مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 17:002020-03-02ورزشي

لیگ دسته سوم فوتبال کشور| استراحت شهرداری اردبیل در هفته دوازدهم


تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته ی دوازهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور می بایست به مصاف مقاومت نوین تهران برود که بدلیل انصراف این تیم از مسابقات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هفته دوازدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سراسر کشور پیگیری شد که شهرداری اردبیل نماینده استان، به دلیل انصراف مقاومت نوین در هفته دوازدهم به استراحت پرداخت.

شهرداری که اصلا وضعیت خوبی در جدول لیگ سه ندارد، باید تلاش کند تا در نیم فصل دوم مرحله نهایی لیگ سه امتیازات کافی برای بقا در این مرحله را کسب نماید.

پیش از این پیش بینی می شد شهرداری اردبیل که پس از کش و قوس های فراوان، در روز های آخر و حتی پس از آغاز بازی ها راهی این مسابقات شده است روزهای سختی را در پیش داشته باشد که با همین مسأله نیز مواجه شده است.

از هفته سیزدهم رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری اردبیل ساعت 14:00 دوشنبه 19 اسفند 98 در استادیوم دایی میزبان پیشگامان پارس تهران باشد که با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 30 تیم در 3 گروه برگزار می شود که شهرداری اردبیل در گروه دوم رقابت ها با تیم های پاس گیلان، محتشم تبریز، مقاومت نوین تهران، پیشگامان فنون پارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته سوم فوتبال کشور| استراحت شهرداری اردبیل در هفته دوازدهم

لیگ دسته سوم فوتبال کشور| استراحت شهرداری اردبیل در هفته دوازدهم